En nystart.

Ytterligare ett år har gått sedan jag skrev här, och tanken är att ge det ett nytt försök. 
2013 var ett övergripande bra år, våren flög iväg och när sommaren kom packade vi väskorna och drog ännu en gång till Ayia napa, där vi levde livet fullt ut under en veckas tid. 
Vi träffade en hel del sköna människor där nere, vilket resulterade i en skåneweekend och reunionkryssning under hösten. 
I Oktober fyllde jag äntligen 20 år, och fick chansen att se Håkan hellström två gånger innan året avslutades med champange ur plastglas på en fotbollsplan i Örebro. 
Däremellan har jag haft fullt upp med att avsluta min tredje termin på förskollärarprogrammet och extrajobba. 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: