25 December!

Julen är över!
Skönt men ändå tråkigt!
mitt julfirande började i tisdags med Simon och Terese.
I onsdags firade jag jul hos Farfar.
Julafton tillbringades här hemma hos Mormor och Morfar,
och idag har jag först varit på 60-årsfest och sen firat jul hos farmor i Örebro.
Tänkte skriva lite av sakerna jag har fått.

- Björn axen volumemaster
- trådlösa singstar mikrofoner
- Hårfön
- Pengar
- Present kort: 
  - Ullared, 1000:-
  - Bikbok, 400:-
  - Cubus, 500:-
  - Gina tricot, 300:-
- Victoria Beckham parfym
- Underkläder
- Morgonrock

+ massa mer som jag inte orkar skriva här

nu ska jag sova.
Pusssssssssssssss!


Heej Fin blogg! :D, hur mår du? ;D

2009-12-26 | 23:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: