En trött Emma..

Hej bloggen.

sitter hemma i soffan bredvid två söta filurer.
gustav och wilma är nämligen här.
vi ska äta grillat.
nu skar sig mamma i fingret oxå.
myyys!
igår sov jag ganska länge.
40-års fest i charlottenlund i lördags. 
kul men var väl lite trött eftersom jag kom hem vid fyra natten till lördagen.
men det var värt. 
men till slut pallrade jag upp ur sängen och in i duschen.
gick till amelie och sminkade mig.
småsprang till bussen.
kom till Frövi och vädret svek oss.
vi som skulle grilla.
det blev att ta till stekpannan istället.
när det blev morgon tog vi bussen hem.
och la oss i varsin säng och sov ut en stund.
inga fel!
nu ska jag iallafall gå och vara lite social.
älsklingen kommer hem imorrn.
efterlängat.
blir att spendera natten där då.
kyss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: