I'm back.

Hemma igen.
eller hemma och hemma, sitter hos älskling.
åkte direkt dit igår kväll.
mys.
veckan har rullat på fint.
två dagar på hotell, sängarna sög men jag böt med mamma så det gick fint.
sen fyra nätter i en asfin lägenhet/stuga.
där skulle jag lätt kunna bo ett tag.
vider mot ullared.
bodde två nätter i husvagn.
shoppade massa.
fast typ inga kläder, en tröja, en tjcktröja och ett par byxor var allt jag hittade.
köpte mest massa saker bara för att det är så sjukt billigt.
idag blir det iallafall leka med antonia.
älskling jobbar.
lite tråkigt.
aja. men det är skönt att va hemma igen.
nu ska jag slita mig från datorn och göra mig iordning.
puss.



You spin my head right round..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: