Regn, Regn, Regn..

Ida är sur, ovanligt? nej knappast.
blev väckt när klockan visade 6.45 i morse.
väckte älsklingen, men somnade såklart om igen.
vid kvart över sju drog jag mig upp ur sängen, fixade frukost och högg in på en inte
speciellt god macka.
vid halv 9 satt jag i väntrummet på folktandvården minsann.
när jag var klar kom min far och hämtade mig i det vacka vädret..
nej nu får det faktiskt ta att blir fint nån gång!
drog hem och satte mig och ritade lite.
åkte till mormor och åt rabarberpaj.
smaskens!
åkte vidare mot nora.
stannade och köpte korv och åkte vidare.
till slut var vi hemma i linde igen.
svängde förbi ica för att shoppa food,
men så vacker som jag är idag så
satt jag kvar i bilen och dunkade musik.
nu har jag ritat lite till.
ikväll står jag för maten.
ska fixa kycklingsallad.
mums!
hoppas jag iallafall?!?!
men nu ska hitta på nått annat.
hade bäst!
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: