Min helg!

Helgen har gått fort!
alltför fort om jag får säga det själv.
filmen var faktiskt bra.
i lördags vaknade jag brevid emelie runt ett.
hon åkte hem, och jag ringde terese.
drog ut i skogen med pappa en stund för att träffa kusinerna som åkte fyrhjuling.
sen blev det hem, duscha och in till stan.
drog på innebandy med terese.
linde-nora, oavgjort!
sen åt vi på jallajalla och köpte present till amelie.
vid halv nio var vi hemma hos terese, och vid tio var vi påväg till amelie.
kvällen gick väldigt fort och när klockan var mellan två och tre bestämde vi oss för att gå hem.
idag har jag inte gjort så mycket, om en stund ska jag bort och öva mitt luciatåg.
haha!
sen blire storå.
pusss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: