Min helg i text och bilder!

En liten snabb sammanfattning av helgen.

Fredag:
Slutade vid halv två och åkte hem.
satt vid datorn och kollade på tv.
vid 8 åkte jag till Amelie.
vi fixade oss och gick ner på stan.
träffade lite folk och gick runt.
drog hem vid ett och åt pizza och pratade.

Lördag:
Sov till tolv.
drog med mamma och pappa till erikshjälpen och fikade.
hem och slappade lite, sen fick jag skjuts in till terese vid sex.
vi gick ut en sväng och sen gjorde vi mat, tacos.
mumsfillibaba!
satt lite vid datorn och kollade på tv.
mötte melker, och kollade lite mer på tv.
vid elva drog han och vid halv tolv vart vi godissugna och ringde mormor.
hon kom och hämtade oss och vi åkte till statoil.
vi fick pengar av mormor, men dom räckte väl inte direkt nå vidare.
haha.
så nu har jag godis för minst en vecka framåt.
på vägen hem åkte vi förbi simon och hämtade honom.
satt vid datorn, och vid två gick han hem.

Söndag:
Vaknade vid halv ett.
åt frukost och kollade på film.
vid halv fem drog vi ner på stan.
julskyltning.
kycklingbaguette på 37:an.
kollade på innebandy och gick en sväng.

oj, kort och kort sammanfattning vet jag väl inte om det blev.
aja. nu blire äta lite mer godis.
puss!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: