örebro och frisörbesök!

nu springer jag ner till bussen.
emma sitter framför mig med blonderingsmedel i håret, men bussen väntar inte!
ska klippa av mig det värst slitna håret sen får vi se hur resultatet blir.
vem vet, jag kanske inte har något hår kvar när jag går och lägger mig ikväll.
puss!

Jag ska till Örebro imorgon och klippa mig! Vill du vara med och tävla om ett tufft armband från Cocoo? För mer info besök min blogg =)

2010-04-08 | 19:30:09

elsker din header!! utrolig morsom!

2010-04-08 | 19:40:05

Hej! Jag skulle behöva hjälp med att friska upp mina fotoidéer lite. Kommer du på någonting som du skulle vilja dela med dig av så skulle jag bli otroligt glad! :)



Tack på förhand!

2010-04-08 | 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: