Kulturvecka!

Första dagen efter lovet och hela BF-programmet har kulturvecka. 
vi hade först samling och valde inriktning för veckan och invigde skolstarten med fika. 
jag valde iallafall musik & sång.
jag,amelie,josse,elin och cristoffer har startat ett band,
och i slutet av veckan ska vi troligtvis framföra en låt.
så dagen gick ut på att hitta en passande låt.
sen fick vi sluta när vi var klara, strax innan ett.
men inte hade jag lust att gå hem i det här hemska vädret.
efter en timmes desperat försök till skjuts gav vi upp.
stannade i skolan iallafall och beställde en familjepizza med amelie, pontus och my.
tjugo minuter senare stog jallajallas bil på skolgården med en riktigt god hawaii.
och nu är jag hemma och laddar för dans i örebro ikväll.
puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: