Svaren från frågestunden


Vilka är dina favorit affärer?

Jag köper en hel del kläder på bikbok, gina tricot och h&m, men min absoluta favoritaffär är topshop. 

hur gammal var du när du blev av med oskulden,
(om du nu är av med oskulden)?

jag var 15 hela år

viker du ditt papper, eller knölar du bara ihop det när du ska torka dej på toa?

lite annorlunda fråga ja..
nu blev det svårt.
men det är ju inte så att jag viker en perfekt liten fyrkant, så får nog svara att jag knölar ihop pappret.

Din favoritlåt just nu?
Jag tröttnar lätt på låtar som jag lyssnar mkt på.
men en av låtarna som spelas flitigt på min spotifylista är;

Vitamin C - Graduation song

jag gillar verkligen texten.


är du singel? om du är det, är du singel och sökande isf?
haha, ja jag är singel, sökande? det vet jag inte riktigt..


Och röker du?
Eller har du prova röka, va tyckte du om att röka?
Själv tycker jag det smakar äckligt, och det är ju farligt.

Fina flickor röker helt enkelt inte!


Vad har du för lakan just nu?
Vitt lakan, och svart/vitt påslakan. 


vilken är din favorit smileys?
Jag gillar överhuvudtaget att göra smileysar för det mesta, men INTE i bloggen!
min personliga favorit just nu är denna söta -  ;>


kan man få din spotify lista?
Det kan man allt få!


brukar du dricka? Du vet att man förlorar hjärnceller va?? Inte så bra.
Det händer att jag dricker ja, men jag vet mycket väl att det inte är bra!


favvo :
mat
-
 jag älskar nästan all mat, men favoriterna är pizza, tacos, grillat och massa annat!
program - cougartown!
radio kanal - RixFm
artist - för många för att skriva här!
film - oj, den var svår.. får man säga pass?
tidning - sofis mode
person - mig själv såklart!


hur kan det komma sig att lilla emma har blivit tuffa emma? ;)
kan det vara för att du hänger med mig eller, såklart det är därför! :D

mycket möjligt Elin!


mmmmmm marabou, vilken är din favvo smak?

Apelsin Krokant är inte helt fel!


vem tycker du mest om av din systers kompisar? ♥ ♥ ♥

Jag tycker att dom flesta av min systers kompisar är väldigt trevliga!  



har du bra betyg?

Beror väl självklart på vem man jämnför med.
men jodå, jag klagar inte!


får man adda dig på fejan?
Ja, det är helt ofarligt!


vem är din allra bästa kompis? ;>
oj, svår fråga.
jag kan ju inte bara välja en?
men de jag umgås mest med är amelie och antonia!

Vem är din favoritsläktning? (a) :D känn ingen press här inte!
Du såklart Emelie!
 (utan tvekan)


Anser du att du är stark?
Haha, stark och stark vet jag inte, men jag är inte svag iallfall!


Har någon någonsin kallat dig för lat?
Det händer nog nästan vare dag, förstår dock inte varför?



Lätta eller Bregott?
Lätt Lätta (haha)


har du någon gång haft en kk, eller har du det nu? (det här är en seriös fråga)
hahaha, på den frågan måste jag svara nej!


jag skulle vilja få smalare vader, vet du några träningar man kan göra?
När det gäller träning är inte jag den rätta att fråga


jag undrar vad du tycker om cornelia zanders???
Du är en söt liten sak, cornelia!


gissa vad jag gör nu? :pPpppPPp
nä men, har du någon gång gått till en gynekolog?
Vad du har för dig just nu har jag ingen aning om, och på nästa fråga är svaret nej.


hur många har du haft sex med? ;>
den/dom jag har haft sex med vet mycket väl om det, och det räcker!

Gillade du mig ngn gång? Elr drev du bara?:p
Cornelia zanders, tyvärr så kan man se ipnummret på din kommentar.
men på frågan om jag gillat dig så är svaret nej, jag drev bara!


såg att du käkat lite ben & jerrys, vilken är din favvo ben & jerrys smak?
Hur ska man kunna välja? men cheesecake & strawberry är inte alls fel!


Vilken parfym använder du??
Jag använder olika nästan varje dag.
men mina favoriter är bland annat; Bruno banani, DKNY, christina aguilera, Nina ricci.


gillar du moln, eller varför har du ett sådant mösnter på din header?
Det var ju en riktigt bra fråga...
men moln är väl fint? hehe.


tycker du min pappa är snygg?

oj, det var en ännu svårare fråga, eftersson jag inte ens har en aning om vem du är.. 


jag förstår inte, vad är det för skillnad på vanligt socker, vaniljsocker, pärlsocker, och flor socker? kan du förklara?
Socker är ju vanligt socker som man kan använda när man bakar, vaniljsocker smakar vanilj och används i t.ex. muffins, pärlsocker kan man ha på chokladbollar och florsocker dekorerar man kladdkakan med.


varför finns det en liten rund sak som man kan använda som mus på laptops?
tror du att det finns såna som använder den, ist för den där andra musen man har på laptops?
och om du tror det, vilka tror du använder den?
varför det finns en sådan sak vet jag faktiskt inte...
om det inte fanns någon som använde den så skulle det nog inte tillverkas såna datorer, så ja det finns nog folk som använder den.



Hoppas ni är nöjda med mina svar, om inte så är ni varmt välkomna att lämna ett klagomål!
puss!






Hej Emmas kära läsare tänkte rätta till Emmas svar lite grann.

1. Nej Emma är inte singel hon har världens bästa flickvän (amelie heter hon..)

2. Hennes bästa kompis är alltså jag eftersom Antonia flytt från landet.

3. (till emma) både du och jag vet mycket väl att du faktist är ganska svag.. men vi låter det stanna mellan oss, okej?

4. Förklaringen till att VISSA kallar emma för lat skulle ju kunna vara för att hon faktist är det :O!!!



Det var allt, puss på dig emma lilla!

2010-05-08 | 00:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: