hur gick barnvaktandet?

det är en tolkningsfråga.. fram till en timme innan deras föräldrar kom hem så gick allt jätte bra.
vi kollade på film, spelade tv-spel och åt massa godis.
men när min ena kusin kom in i vardagsrummet och frågade varför det var rök i hallen och köket så kändes det inte helt rätt längre.
efter ett antal stressiga minuter då jag sprang runt i hela huset och försökte hitta anledningen så kom återigen min kusin fram till mig, denna gång undrade han varför det var jord på köksbordet.
det visade sig att ett ljus som stod på bordet har överhettats och exploderat.
det var aska över i princip hela köket och man kunde inte se klart på grund av röken.
annars var det en riktigt mysig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: