Tillbaka.

sjukt dålig uppdatering de senaste dagarna.
tänkte skriva lite om vad jag har haft för mig sen sist.

onsdag: konserten var GRYM, 30.000 supertaggade människor som stod och dansade och sjöng med i låtarna, det enda negativa var mina fötter, hade så ont att jag knappt kunde stå efter sex timmars konsert.
tog tunnelbanan hem till henka och somnade ganska direkt.

torsdag: åkte till slussen och gick upp till medborgarplatsen, shoppade endel fint som jag visar senare.
åt och fikade fram till klockan sex då bussen gick hem.

fredag: åkte ut till gusselby för tradionellt midsommarfirande hos mina kusiner, efter några timmar åkte jag in till stan igen för midsommarfest hos emelie. riktigt bra kväll!

idag: åt och fikade hos marcus pappa, var på karnivalen i ramsberg och grillade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: