19112011

Min blogg har stått helt stilla de senaste dagarna, men tack vare påtryckningar från fina vänner så tänkte jag slänga upp ett inlägg om vad jag har haft för mig.

Först och främst har jag praktiserat, på ålderdomshemmet Tallåsen, har varit trevligt hitills men också väldigt utmattande.
I Torsdags sprang jag och några vänner runt i örebro och letade födelsedagspresenter, fikade och tittade på bio.
I Fredags fyllde min fina vän Amelie äntligen 18 år, detta firades med festligheter.
Idag har varit en riktig skitdag, har varit på dåligt humör och varit deprimerad nästan hela dagen. Kvällen spenderades hemma med lillasyster, vi åt, tittade på filmer och mös. Fick precis besök av Lovisa och Erik, vi stod och pratade gamla minnen, riktigt trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: