SAMMANFATTNING 2011 - DEL 2

Vi åkte till Kungshamn och jag har garanterat aldrig mått bättre är jag gjorde där.
Åkte på ännu en familjesemester.
Modelljakten kom till örebro och vi hejade på Kimberly.
Det var ett sjukt oväder.
Min mamma fyllde hela 40 år.
Jag åkte till Rhodos med hela släkten och hade det bra.
Jag fyllde äntligen 18 år och firade det med alla mina vänner.
Jag och Amelie drog till uskavi och var assistenter på ett ungdomsläger över en helg.
Jag blev ordentligt sjuk och fick spendera många timmar på akutmottagningen, genomgick en gastroskopi och det var det värsta jag gjort i hela mitt liv.
Vi tog vårat sista klasskort någonsin, men det blev inte godkänt.
Firade halloween på hotellet och hade sjukt kul.
blev mer eller mindre besatta av fishshot.
Hittade min nya kärlek.
Gick på min första studentfest.
Vintern kom men inte snön.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: