SAMMANFATTNING 2011 - DEL 1

Det var extremt mycket snö i början av året.
tog en trip till stockholm med familjen för att bara umgås.
Emelie hade en riktigt trevlig förfest
Jag och amelie jobbade extra i ishallen.
Jag umgicks med underbara vänner och sommaren var påväg.
Jag åkte till Elmia med några vänner och jag var lyckligare än på länge.
Jag åkte fram och tillbaka till saltsjöbaden under några helger.
Vi arrangerade förskolans dag och amelie gick all in.
Min älskade syster konfirmerades.
Tittade på min kusins fotbollscup och insåg hur duktig han faktiskt är.
Vi mös med Josefines ursöta kattungar.
Jag slutade mitt andra år på gymnasiet och firade treornas student.
Åkte båt med mina vänner.
Åkte till botjärn några gånger och bara umgicks.
Vi hängde en hel del på Emelies farfars uteplats.
Jag åkte till Stockholm med två vänner och gick på konsert.
Åkte spontant till Liseberg över en dag.
Vi hämtade en liten kattunge som vi gav bort i födelsedagspresent.
Åkte till Stockholm med familjen över en helg och hade det trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: