SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!

Vilka är dina bästa vänner?
vad tycker du om din underbara syster?
Vilken är din favorit shot?
Brukar du lyssna på "shots - lmfao" när du shottar den?
Gillar du vin? Hört att alkoholfritt vin är rätt gott.
Kan inte du testa det och skriva vad du tycker om det i bloggen?
Vilken är din favvo blogg?
Läser du www.idakarlssson.blogg.se dagligen ? den är rätt fin har jag hört?
Vad hände med dunkadunka bilen? Har hört att du har lyckats ragga till dig en ny dunkdunkare, stämmer det?
Har du provat alkoholhaltiga drycker?
Vad tycker du om din systers killar? Är dom söta?
Vad har du för stjärntecken?
Vad var det bästa/sämsta med 2011?
Vad har du för förväntningar på 2012?
Har du några tatueringar? Vad/vart? eller vill du ha några?
Gick inte du på dans förut? Vad var det för sorts dans och varför slutade du?
Vad har du för planer efter studenten?
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Lätta eller Bregott?
Vad använder du för smink?
Vilken färg är finast på vardagsrum?
Vad har du för betyg? är du nöjd med dom?
Vad fan är det för skillnad på alla lampor? typ 30 volt, 60 volt osv.
Ditt favorit citat?
Har du något tips till dom tjocka, hur man ska gå ner i vikt?
Vilken är den bästa resan du gjort?
Vilka länder har du besökt?
Vilket är ditt bästa klädesplagg?
Är du modeslav?
1.Vilka är dina bästa vänner?
Det är en väldigt svår fråga att svara på efterssom jag har sjukt många underbara vänner.
2.vad tycker du om din underbara syster?
Som sagt, hon är underbar och vi har en sjukt nära relation till varandra.
Finns ingenting som jag inte kan prata med henne om, och hon är den enda personen som jag litar fullt ut på.
En av de största anledningarna till att jag tvekar på att flytta hemifrån snart är tanken på att vara utan henne.
3.Vilken är din favorit shot?
Utan tvekan Fishshot!
4.Brukar du lyssna på "shots - lmfao" när du shottar den?
Haha, det händer väl någon gång ibland.
5.Gillar du vin? Hört att alkoholfritt vin är rätt gott.
Kan inte du testa det och skriva vad du tycker om det i bloggen?
Jag gillar inte vin för fem öre, men jag försöker ändå lära mig att dricka det.
När det gäller alkoholfritt vin så tycker jag att det är ungefär lika äckligt, om inte värre.
6.Vilken är din favvo blogg?
Min egen såklart!
7.Läser du www.idakarlssson.blogg.se dagligen ? den är rätt fin har jag hört?
Haha, ja det gör jag, och inte konstigt att den är fin när det är världens bästa syster som står bakom den.
8.Vad hände med dunkadunka bilen? Har hört att du har lyckats ragga till dig en ny dunkdunkare, stämmer det?
Åh herregud vilken fråga, haha.
Om jag säger såhär - det är ett helt och hållet avslutat kapitel i mitt liv och på nästa fråga så är svaret definitivt nej.
9.Har du provat alkoholhaltiga drycker?
Det skulle jag nog påstå.
10.Vad tycker du om din systers killar? Är dom söta?
Är inte så insatt i vad min syster träffar för killar, men jag hoppas att dom är riktigt söta.
11.Vad har du för stjärntecken?
Jag är våg.
12.Vad var det bästa/sämsta med 2011?
Det bästa med året som gått är att jag har träffat många nya människor, jag har hittat på många roliga saker och jag har varit i kungshamn.
Det sämsta är att jag har blivit sviken gång på gång av samma person och gjorde ingenting åt det.
13.Vad har du för förväntningar på 2012?
Jag förväntar mig en grym sista termin i skolan, en grym student, galna resor till varmare breddgrader och förhoppningsvis ett jobb som jag trivs med.
14.Har du några tatueringar? Vad/vart? eller vill du ha några?
Nej det har jag tyvärr inte, men har planerat att ändra på det inom en snar framtid, vad det blir får ni se då.
15.Gick inte du på dans förut? Vad var det för sorts dans och varför slutade du?
Jo, det stämmer alldeles korrekt, jag har dansat sedan jag gick i 5:an - 6:an någon gång och provat på både street och disco. Jag slutade på grund av tidsbrist för något år sedan.
16.Vad har du för planer efter studenten?
Oj, det var en svår fråga, har så pass många olika ideer vad det gäller min närmsta framtid.
Först och främst har jag planerat att flytta till en egen lägenhet, sedan vill jag hinna med att resa, jag vill jobba i norge, jag vill jobba som au-pair i england och jag vill utbilda mig till lärare. men hur det blir med det får tiden visa.
17.Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Det ända jag vet säkert är att jag vill jobba med människor, troligtvis som högstadielärare eller förskolelärare.
18.Lätta eller Bregott?
Lätta!
19.Vad använder du för smink?
Till vardags använder jag mig av en fonduation och ett mineralpuder från Mary Kay, Rouge från Laura Key, Ögonbrynspenna och Eyeliner från Isadora, Maskara från Loreal och ögonskugga från Mist.
20.Vilken färg är finast på vardagsrum?
Jag skulle nog vilja säga vitt, tråkig som jag är.
21.Vad har du för betyg? är du nöjd med dom?
Jag har ingen direkt koll på vad jag har för betyg, men än sålänge inga IG:n, några G och resten VG.
Är inte speciellt nöjd med mina betyg med tanke på att jag har sänkt mig i allt för många kurser sedan förra året av olika anledningar.
22.Vad fan är det för skillnad på alla lampor? typ 30 volt, 60 volt osv.
Google is your best friend
23.Ditt favorit citat?
Svårt att säga, beror helt på vilket humör jag är på.
24.Har du något tips till dom tjocka, hur man ska gå ner i vikt?
När det gäller sådant är jag nog den sista personen i världen att fråga.
jag har nästintill aldrig brytt mig om att träna eller äta nyttigt.
25.Vilken är den bästa resan du gjort?
KUNGSHAMN! utan tvekan en av de bästa veckorna i mitt liv.
26.Vilka länder har du besökt?
Förutom alla de nordiska länderna har jag hunnit med att besöka tyskland, italien, cypern och grekland.
27.Vilket är ditt bästa klädesplagg?
Det är nästan en omöjlig fråga att svara på, men om jag fick leva i ett plagg resten av mitt liv så skulle jag utan tvekan välja något par av mina svarta dr.denim jeans. to die for.
28.Är du modeslav?
Det är jag absolut inte, klart att jag påverkas av modet men jag skulle aldrig ta på mig något jag inte trivs i pågrund av det.
29.Vilka hårfärger har du haft?
Jag har till största delen av mitt liv haft någon slags brun hårfärg, ibland lite rödare och ibland lite blondare.
30.Plattar du ditt hår varje dag?
Knappast, jag använder nog min platttång max en gång i månaden, till skillnad mot för några år sedan då jag kunde platta håret flera gånger om dagen.
31.Hur många har du kysst?
Jag har faktiskt ingen aning.
32.Har du blivit sviken någon gång?
Ja det har jag, några gånger för mycket.
33.Vilken är din favorit siffra?
Nummer sju.
34.Nöjd över din kropp?
Det skulle jag inte vilja påstå, men för att inte haft tränat något under de senaste 18 åren så borde jag vara mer nöjd än vad jag är.
35.Hur länge har du bloggat?
Den här bloggen har jag haft sedan sommaren 2009, innan dess hade jag en annan blogg.
36.Hur ofta går du ut och festar?
Sedan jag fyllde 18 år har det varit 1-2 gånger i veckan.
37.Vilken krog är den bästa du varit på?
Måste nog säga Harrys i Kungshamn, Mycket folk, bra musik, SJUKT goda drinkar och trevlig personal.
38.Vilken är din favoritglass?
Solero shots! utan tvekan, men efterssom de inte finns att köpa i sverige längre så får jag nöja mig med en calippo, en piggelin eller en magnum strawberry white.
39.När blev du av med oskulden?
När jag var femton år.
40.Hur många har du haft sex med?
Mer än 1, mindre än 100.
41.Har du någonsin haft en könssjukdom?
Nej, det har jag inte.
42.Använder du något slags preventivmedel?
Ja, jag äter P-piller.
43. Är du bortskämd?
Om du frågar någon av mina vänner så skulle de säkerligen säga ja utan att tveka, men jag tycker inte det, jag är väldigt tacksam för allt jag får från mina föräldrar och har börjat att betala mer och mer för mina egna pengar.
44.Vad väljer du?
Bistro/strömpis
Baja päron/fishshot
McDonalds/ Max
Platt hår/lockigt hår
Chips/popcorn
Fotboll/hockey
Singel/förhållande
Vin/öl
Sjunga/dansa
Opera/hård rock
Volvo/Audi




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: